Puolustusvoimat valitsi Weasel Softwaren tiedonhallintajärjestelmänsä käyttöönottoprojektin johtoon

Weasel Software Oy pääsee käyttämään osaamistaan Puolustusvoimien tiedonhallintajärjestelmän uudistamiseen liittyvän hankkeen johdossa. Seitsemän suomalaista it-yritystä tarjosi vuoden 2021 alussa tehtävään omaa osaamistaan, ja parhaat pisteet laskennassa sai Weasel Software Oy.

“Meillä on laaja-alaista osaamista tiedonhallintajärjestelmien rakentamisesta ja kehittämisestä yhdistettynä kilpailukykyiseen hinnoitteluun. Lisäksi olemme tottuneet tekemään salassapitoa vaativia projekteja: esimerkiksi työtilamme ovat sellaiset, että on tarvittaessa mahdollisuus järjestää täysi yksityisyys työntekijöille”, kertoo Weasel Software Oy:n toimitusjohtaja Juha Laurila.

Weasel Software toimittaa Puolustusvoimille projektipäällikköpalveluita vuoden 2021 alusta aina vuoden  2025 loppuun asti. Hankinnan kohteena on Puolustusvoimille hankittavan tietojärjestelmän käyttöönotto.

“Puolustusvoimat on meille uusi asiakas, ja on hienoa päästä tekemään töitä heidän kanssaan näin tärkeässä asiassa”, toteaa Laurila.