Merkittävää liiketoiminnan kasvua jo kolmatta vuotta peräkkäin: Weasel Software on Kauppalehden Kasvuyritys 2022

Weasel Software on yksi Suomen voimakkaimmin kasvavista yrityksistä. Nyt saatu Kauppalenhden Kasvaja-sertifikaatti myönnetään vain kahdelle prosentille suomalaisista osakeyhtiöistä. Edellytyksenä on kolme vuotta liiketoiminnan selvää kasvua.

Yksi menestyksekkään liiketoiminnan avaintekijöitä on kasvava liikevaihto: Kasvuyritykseksi nimeäminen todentaa, että yrityksen liikevaihdon vuotuinen kasvu on ylittänyt alan keskimääräiset kasvulukemat vähintään 10 prosentilla.

“Numerot kertovat, että olemme onnistuneet asiakassuhteidemme hoidossa erinomaisesti. Teemme työtämme hyvällä palveluasenteella, minkä vuoksi asiakassuhteemme ovat pitkäaikaisia. Maineemme esimerkiksi joukkoliikenneratkaisujen suhteen kulkee myös edellämme, mikä helpottaa uusien sopimusten tekemistä, kertoo Weasel Softwaren toimitusjohtaja Juha Laurila.

Weasel Software on yltänyt näihin lukuihin kasvattamalla määrätietoisesti henkilöstöään ohjelmistoalan taitavilla osaajilla. Vuonna 2017 perustetulla yrityksellä on vuonna 2022 palveluksessaan jo yli 30 työntekijää ja sen liikevaihto oli 2,8 miljoonaa euroa tilikaudella 2021.

“Rekrytoimme jatkuvasti osaavia kavereita tekemään menestystä ja liittymään osaksi tarinaamme. Meillä myös jokaisella vakituisella työntekijällä on mahdollisuus päästä yrityksen osakkaaksi”, Laurila kertoo.

Menestystä ropisee "perushyvällä meiningillä": Weasel Software saavutti tänä vuonna paikan myös Menestyjät -listauksessa – olemme yksi toimialamme parhaista yrityksistä!

Lue myös tyytyväisistä asiakkaistamme: https://weaselsoftware.fi/asiakkaitamme/

Weasel Software Oy on voimakkaasti kasvava suomalainen ohjelmistoyritys, jonka omistavat sen työntekijät. Se toteuttaa ohjelmistoprojekteja, tarjoaa niihin liittyviä palveluita ja välittää asiantuntijoitaan erilaisiin ohjelmistokehityksen rooleihin. Yrityksen pitkäaikaisia ​​asiakkaita ovat muun muassa Liikennevirasto, Valtioneuvoston kanslia, Eläketurvakeskus ja useat suomalaiset joukkoliikenneyhtiöt.

Taustatietoa Kasvaja-sertifikaatista:

Millaisille yrityksille Kasvaja-sertifikaatti voidaan myöntää?