Palvelun todellinen tarina alkaa vasta käyttäjien arjessa.
Toisinaan ratkaisuja käytetään eri tavoin kuin oli tarkoitus – joskus hyödyllisesti, joskus haitallisesti.
Siksi käyttäjälähtöinen muotoilu on välttämätöntä.
Liiketoiminnan tavoitteet luovat raamit käyttäjäkokemukselle
Käyttäjäkokemus ei synny tyhjiössä – sen taustalla ovat liiketoiminnan tavoitteet. Näin toteutetut ratkaisut ovat sekä houkuttelevia että kannattavia.
Käyttäjähaastattelut ja -tutkimukset ovat kehityksen kivijalka
Aito käyttäjäymmärrys paljastaa tarpeet ja kipupisteet, joita ilman ideat jäävät helposti pintapuolisiksi. Tekemisen resurssit osataan näin kohdistaa oikein.
Ideointi syntyy asiakasymmärryksestä
Kun oivallukset käyttäjien arjesta yhdistetään luovuuteen, syntyy ratkaisuja, jotka todella palvelevat käyttäjien tarpeita.
Suunnittelu, testaus ja toteutus yhdessä käyttäjien kanssa
Iteratiivinen kehitys varmistaa, että suunnitelma muokkautuu toimivaksi palveluksi käyttäjien palautteen ja kokeilujen avulla.
Esimerkkejä toteutuksistamme, joissa design-palveluiden avulla on saavutettu merkittäviä liiketoimintahyötyjä:
Ideasta valmiiksi ohjelmistoksi.
Varaa aika tapaamiseen. Asiantuntijamme ovat apunasi.

Juha Laurila
Toimitusjohtaja, myynti
+358 40 774 9589
juha.laurila@weaselsoftware.fi

Jouni Pohjola
Myyntijohtaja, ohjelmistot
+358 40 590 3028
jouni.pohjola@weaselsoftware.fi






