3/2/2023

Weasel Software muuttaa isompaan toimistoon Helsingissä

Kasvun ja rekrytointien ansiosta edellinen toimisto alkoi käydä ahtaaksi – onneksi uudet tilat löytyivät läheltä. Uuteen toimistotilaan Pasilan Triplassa muuttaa maaliskuussa 2023 kaikkiaan 13 työntekijää.

Weasel Softwaren uusi toimisto Helsingissä sijaitsee Triplan 10. kerroksessa, Workery Westin tiloissa. Lähes 150 m2 kokoinen tila tarjoaa työntekijöille hyvät mahdollisuudet hybridimalliseen työntekoon: se sijaitsee hyvien liikenneyhteyksien varrella ja tarjoaa monipuoliset palvelut samassa sijainnissa.

Työntekijät itse ovat päättämässä siitä, miten tila kalustetaan, työpisteet sijoitellaan ja millaisia käyttötarpeita on hyvä huomioida.

“Toimiva toimisto syntyy yhdessä suunnitellen ja protoillen. Muutamat testiluonteiset kahvitauot ollankin jo ehditty aiheen tiimoilta pitää, ja suunnitella esimerkiksi sisustuksen värimaailmaa ja sohvan sijoittelua. Toimiston pitää samanaikaisesti tarjota sekä rauhallinen tila työnteolle että mahdollisuus asiakastilaisuuksille ja ajanvietolle työkavereiden kanssa”, tuumii Senior UX-designer Jukka Taipalus.

Työnteko uusissa tiloissa päästiin aloittamaan 1.3.2023 ja tila palvelee jatkossa sekä yrityksen omia työntekijöitä että tarvittaessa asiakkaitakin.

Uuden toimitilan osoite on Firdonkatu 2 T 106, 00520 Helsinki

Weasel Software Oy on voimakkaasti kasvava suomalainen ohjelmistoyritys, jonka omistavat sen työntekijät. Se toteuttaa ohjelmistoprojekteja, tarjoaa niihin liittyviä palveluita ja välittää asiantuntijoitaan erilaisiin ohjelmistokehityksen rooleihin. Yrityksen pitkäaikaisia ​​asiakkaita ovat muun muassa Liikennevirasto, Valtioneuvoston kanslia, Eläketurvakeskus ja useat suomalaiset joukkoliikenneyhtiöt.

Weasel Software Oy:n liikevaihto vuonna 2022 oli 4 miljoonaa euroa, sillä on noin 44 työntekijää ja lisäksi verkostossaan yli 1 000 asiantuntijaa.