6/9/2022

Weasel Software kurkotti Kauppalehden Menestyjät-listalle

Weasel Software on tänä vuonna ensimmäistä kertaa mukana Kauppalehden Menestyjät-listalla! Se tarkoittaa, että olemme yksi toimialamme parhaista yrityksistä Suomessa.

“Neljä vuotta on porukka painanut hommia firman epävirallisen moton mukaisesti “perushyvällä meiningillä”. Ja se on kannattanut: Listalle päästiin pyytämättä ja yllättäen – tästä on hyvä jatkaa. Olen mielettömän kiitollinen kaikille, jotka tätä hommaa ovat olleet mukana rakentamassa, tuulettaa toimitusjohtaja Juha Laurila.

Menestyjä-sertifikaatin saaminen on Laurilan mukaan tärkeä tunnustus. Se osoittaa, että teemme asioita oikein: rekrytoimme osaavaa porukkaa ja osaamme pitää huolta taloon jo tulleista. Olemme löytäneet asiakkaita, joille pystymme tarjoamaan parasta osaamistamme. Ja meillä on yrityskumppaneita, joiden avulla pystymme saavuttamaan merkittäviä onnistumisia.

Sertifikaatin saaneiden yritysten menestystä ja suorituskykyä mitattiin listalle pääsemiseksi kuudella osa-alueella:

• kasvu
  • kannattavuus