9/14/2022

Suomen Vahvimmat -luottoluokitus Weasel Softwarelle

Merkiksi Weasel Software Oy:n luotettavuudesta, taloudellisesta vakavaraisuudesta ja hyvästä asioiden hoitamisesta yritykselle on myönnetty Suomen Asiakastiedon jakama Suomen Vahvimmat -sertifikaatti. Sen saadakseen yrityksen tulee kuulua luottoluokkaan AA+ tai AAA. Tähän saavutukseen yltää noin 10% suomalaisista yrityksistä.

“Hyvä tuloksemme on osoitus siitä, että olemme tehneet asioita oikein. Meillä on esimerkiksi tapana käydä talouslukuja säännöllisesti läpi koko henkilöstön kanssa, jotta kaikilla on mahdollisuus nähdä erilaisten valintojen vaikutukset”, toteaa yrityksen Head of Finance Tiia Laurila.

Sertifikaatti on myös vahva viesti toiminnan jatkuvuudesta ja yrityksen pitkäjänteisestä menestyksestä. Weasel Software on kasvanut perustamisestaan alkaen tasaista tahtia ja onnistunut rekrytoimaan riveihinsä jatkuvasti taitavia ohjelmistoalan osaajia.

“Asiakkaamme arvostavat osaamistamme ja kykyämme ottaa asiakkaan tarpeet toteutuksen keskiöön. Se on mahdollistanut pitkät asiakassuhteet ja tuonut meille myös jatkuvasti lisää projekteja”, kertoo toimitusjohtaja Juha Laurila.

Weasel Softwaren keskeistä yritystoimintaa ovat erilaiset ohjelmistokehitykseen liittyvät projekti- ja asiantuntijapalvelut. Keväällä 2022 yritys hankki SmartPort Systems -liiketoiminnan ja on sen myötä laajentanut toimintaansa satamien matkustajaliikenteen kulunhallintaan. SmartPort-applikaatio on käytössä jo seitsemässä Itämeren satamassa.

“Monipuolinen kattaus alan palveluita pitää yrityksen vakavaraisena myös jatkossa”, toteaa Juha Laurila.

Weasel Software Oy on voimakkaasti kasvava suomalainen ohjelmistoyritys, jonka omistavat sen työntekijät. Se toteuttaa ohjelmistoprojekteja, tarjoaa niihin liittyviä palveluita ja välittää asiantuntijoitaan erilaisiin ohjelmistokehityksen rooleihin. Yrityksen pitkäaikaisia ​​asiakkaita ovat muun muassa Liikennevirasto, Valtioneuvoston kanslia, Eläketurvakeskus ja useat suomalaiset joukkoliikenneyhtiöt.

Weasel Software Oy:n liikevaihto vuonna 2022 oli 4 miljoonaa euroa, sillä on noin 44 työntekijää ja lisäksi verkostossaan yli 1 000 asiantuntijaa.